الکی
دل نوشته های من
azad
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ای توبه ی شکسته ام
D i S s L o V e - Aʟıяεzα
اینجاهمه چی درهم
آدوین
تنهای تنهای تنها
برای عزیزترین کسه من
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق و آدرس fatemeh20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 29549
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
fatemeh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, :: 1:5 :: نويسنده : fatemeh

 

روبرگردوندی ازتنهاعشقت

 

روکی خیره میشه بی من چشمت

 

دل سوزوندی منو بردی از یاد

 

بی توسیربود پشت دادوفریاد

 

الکی تب میکردم

 

راس راسکی میمردی

 

بایه چشمک دلتو به آسمونا میبردی

 

الکی دل مکندم

 

که بگی وایستا برگرد

 

نمیدونستم ازدستم داری میشی دل سرد

 

الکی بغض میکردم

 

راستکی گریه کردی

 

انقدر بد بودم

 

آخرشم قهرکردی

 

رفتی

 

من پشیمونم برگرد

 

حق باهیچکی جز تو نیست

 

هرچی بگی توهمونه

دل بی عشقت آروم نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: