مهربونی
دل نوشته های من
azad
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ای توبه ی شکسته ام
D i S s L o V e - Aʟıяεzα
اینجاهمه چی درهم
آدوین
تنهای تنهای تنها
برای عزیزترین کسه من
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق و آدرس fatemeh20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 29552
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
fatemeh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 18:28 :: نويسنده : fatemeh

دیگه از مهربونی هات

ازاین حس تو دل سردم

اگرچه پیشمی

اما تو رو یک عمره گم کردم

اگررفتی نیار یادت

چه قولایی به من دادی

به فکرمن نباش اصلا

برو عشقم تو آزادی

همیشه بدرقت بودن

همین چشمای مرطوبم

برو هرجا بدونه من

تو خوش باشی

منم خوبم

فقط میری یه کاری کن

که انگار از خدامونه

یه کاری کن بگن مردم

که تقصیر دوتامونه

اگر گفتن فلانی کو

جواب مردمو داری

بگو رفتم سفر اصلا

بازم کن آبرو داری

ولی ای کاش می فهمیدی

چقدر حاله بدی دارم

دوباره من نمیدونم باهات

چه نسبتی دارم

نه میتونم بگم حبسی

نمیذارم رها باشی

نه بامن فکرت آرومه

نه میتونی جداباشی

بهم خوبی نکن شاید

بیوفتی از سرم ساده

داره میگیرتت ازمن

همونی که تورو داده

چفدر بایدبمونم تا بشه

عشقت فراموشم

لباسم بوی تو میده

دیگه حیفه نمیپوشم

واسم عادت شده

حتما که عطرت رو تنم باشه

یاحتی بعده هر دعوا

گناهت گردنم باشه

دلم لک میزنه واست

زمانی که ازم دوری

ولی درخاطرم هستی

دیگه اینجاشو مجبوری

اگر حرف حرفه من باشه

هنوزم مرد و مغرورم

ولی میرم تو خوش با شی

منم اینجاشو مجبورم



نظرات شما عزیزان:

ali takta
ساعت12:22---5 خرداد 1393
عجب مطالبی خوبی داری اجی خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: